fredag den 11. maj 2012

Sidste uge på mikrobiologisk

Det var så den sidste uge jeg var på mikrobiologisk, som har været et spændende forløb, men lidt kedeligt de dage hvor der ikke var så mange prøver... men så har jeg fået tiden til at gå med det projekt jeg skal skrive og tror jeg er ved at have styr på hvad det skal omhandle.
I næste uge skal jeg så være på selve laboratoriet. Har snakket lidt med Inge-Lise om at skulle være lidt i blodbanken og have om immunologi, så jeg kan bestå den eksamen til august J Glæder jeg mig til, synes det er et ret spændende emne selvom det er svært.

Men ellers er der ikke sket det vilde i ugens løb, har hjulpet til på sømandshjemmet med opvask onsdag og torsdag og skal igen på søndag. Sidste weekend gjorde jeg rent på værelserne, som jeg også skal næste lørdag, det ikke så slemt.
Har også planer om at skulle på noget fjordsafari en dag i næste weekend og se om jeg kan få øje på nogle hvaler og sæler J

I dag ville jeg have været ude gå ved Qinngorput, som er en lille bygd uden for Nuuk, men da jeg vågnede i morges var det snestorm, så tror jeg nøjes med en svømmetur og måske ned i byen hvis det stopper med at sne…
I aften har jeg aftalt med nogle kollegaer fra sømandshjemmet om at skulle holde lidt filmaften, bliver hyggeligt J

Men det var egentlig hvad jeg havde at berette om denne her gang J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar