fredag den 25. maj 2012

Tur til Qinngorput

Så gik den 5 uge på sana og har kun en uge tilbage. I denne uge er der ikke sket det store jeg er stadig i blodbanken og lære lidt om immunologi, og så skriver jeg lidt rapport nogen gange også.
Inge-Lise rejste på noget kursus i onsdags, så jeg fik sagt farvel til hende tirsdag hvor jeg fik ad vide at det kun havde været positivt at have mig heroppe i de 6 uger. Hun var glad for at jeg kunne hjælpe til rundt omkring og ikke bare sad og ventede på at få ordre. Så går da ud fra at jeg er velkommen hvis jeg finder på at tage herop igen J

Det har være kedeligt vejr hele ugen så har heller ikke været ude at opleve så meget siden sidste weekend. Svømmer stadig to gange om ugen og i dag har jeg være ude ved Qinngorput og gå rundt, det er en hyggelig lille by og meget flot, så tæt på bjergene. Jeg valgte at tage bussen derud efter jeg havde svømmet og så gå tilbage til sømandshjemmet, dvs. jeg startede med at svømme 900 meter og derefter gik jeg ca 6,5 km hjem, så jeg har vidst fået dagens motion J

Men det var lige hvad jeg havde at sige denne gang J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar